شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و بررسی وضعیت شبکه برق شهرستان های دزفول، شوش و کرخه
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و بررسی وضعیت شبکه برق شهرستان های دزفول، شوش و کرخه دیدار کردند.

دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و بررسی وضعیت شبکه برق شهرستان های دزفول، شوش و کرخه دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، عباس پاپی زاده و محمد کعب عمیر نمایندگان شهرهای دزفول، شوش و کرخه، با علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان جهت بررسی وضعیت برق شهرستان های مذکور و پیگیری درخواست‌های مردمی و مطالبات عمومی در حوزه انتخابیه خود در حوزه برق دیدار کردند .

علی خدری در این دیدار ضمن بررسی درخواست‌های مردمی مطروحه، گزارش مختصری از وضعیت صنعت برق استان در بخش توزیع و اقداماتی که در جهت کنترل پیک بار انجام شده، ارائه کرد و گفت: خدمات‌رسانی مطلوب در گرو جذب منابع مالی مورد نیاز است و در این زمینه نقش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بسیارحائز اهمیت است.

محمد کعب عمیر، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شهرستان های شوش و کرخه در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات مجموعه صنعت برق استان، با ذکر این نکته که انرژی برق اصل اساسی برای توسعه است ، گفت : “تلاش می کنیم در لایحه بودجه ، انرژی را به عنوان اصل اولویت دار معرفی کنیم.

همچنین عباس پاپی زاده عضو هیات رییسه مجلس و نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز با توجه به سخنان مدیرعامل این شرکت مبنی بر تلاش در راستای لزوم جذب اعتبارات جهت توسعه شبکه توزیع و تخصیص اعتبارات لازم برای ترمیم شبکه‌های فرسوده برق گفت: باید تلاش جمعی در کل استان صورت پذیرد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تاریخ:
1403/06/06
تعداد بازدید:
96
منبع:
تصاویر مرتبط:


    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    آدرس
    اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
    مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
    پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
    تاریخ بروزرسانی:
    کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
    Powered by DorsaPortal